Need For Speed :: San Andreas

Full Version: FPS'y a prędkość w grze
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Witam

Posiadam taki mały problem, który bardzo niszczy rozgrywkę.
A więc posiadając mocniejszy samochód a +/- 30FPS (z lekkimi ścinkami) jadę wolniej niż mój kumpel, który posiada słabszy pojazd ale jakieś 60/70FPS

Ktoś może wie o co tutaj kurcze chodzi?
Jak ci ścina gra to freezuje cie w miejscu przez co tracisz czas, co na dłuższą mete powoduje wolniejszą prędkośc. Kup lepszy sprzęt lub daj wszystkie ustawienia na minimalne, powyłączaj shadery itd
(22-08-2016, 16:15)Tomi Wrote: [ -> ]Jak ci ścina gra to freezuje cie w miejscu przez co tracisz czas, co na dłuższą mete powoduje wolniejszą prędkośc. Kup lepszy sprzęt lub daj wszystkie ustawienia na minimalne, powyłączaj shadery itd

Lol na innych serwerach/sampie tak nigdy nie miałem, samochód leciał dalej a ja miałem tylko freez ekranu
Miałeś tak na każdym serverze tylko tam było to mniej zauważalne, uwież mi.
Na sampie jest to jeszcze bardziej odczuwalne,ścigaj się z kimś kto ma usunięty frame limiter. Nie masz szana,więcej fps = szybsza prędkość,szybszy sprint..Negatywnie fpsy wpływają tylko na pływanie ;p
bo ten serwer posiada bardzo duzo modyfikacji i jest duzo bardziej/ zaawansowanie rozwiniety, masz poprostu slabe pc,najprawdopodobnie procesor nie daje rady
Największy problem jednak to to, iż gra powstała w 2004 roku, nic dziwnego że nowsze komputery mogą mieć problemy, zmiany w technologii przez ten czas są zbyt duże żeby wszystko działało dobrze, najlepiej radziły sobie komputery z ~2008 roku. Teraz niektórzy mają problemy w ogóle uruchomić gta sa na np. Windowsie 10, gra jest po prostu przestarzała.
Gram na Win10,GTX 770 i i7. I spadki klatek odczuwam tylko przy nagłym wjeździe w okolice gdzie jest sporo graczy. Także mi się wydaję że tutaj bardziej procesor ma problemy niż Windows czy GPU. Melora też ma 770,a jednak ograniczają mu się fpsy do 35. Zack zadam takie głupie pytanie..Masz wyłączony limit klatek ?
Co do tzw. "freezów" w momencie gdy zbliżasz się do większej ilości graczy to problemem nie jest ani procesor ani karta graficzna. Problemem jest tutaj potrzebny czas na wygenerowanie odpowiednich tekstur poprzez skrypt co na czas generacji zatrzymuje grę gdyż MTA nie pozwala na asynchroniczne tworzenie tekstur poprzez skrypt Lua.
Hmmm... U mnie ostatnio występują Freezy w wyścigu. Najczęściej są w tym samym miejscu toru. Wyłączenie HUD'u naprawia problem.
Pages: 1 2