Need For Speed :: San Andreas

Full Version: [OFFTOP] Tekstury Hq do GTA:SA
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Witam,
Zastanawiam się nad modem, który zmieni nam teksturki na lepszą jakość.
Chodzi mi głównie o to, by zachować tą samą kolorystykę, by np Dom Big Smoke nie stał się np niebieski.

Może ktoś mi coś polecić??
Jest sporo takich modyfikacji, jak HRT, jednak nie są najczęściej jeszcze one ukończone.
Zasadniczo HRT to jest total conversion, jednak zawiera on tekstury. (Może być coś podobnego)




Co powiedzie np na SRT3 Mip Map Edition??




Ta edycja poprawia Mip Mapping, czyli jak dobrze kojarzę to Oświetlenie.
HRT 1.4 nie rzuca się w oczy jak SRT3. Ale wiadomo że im lepsza rozdzielczość tekstur tym gorzej dla słabszych komputerów. Nie mniej jednak można się zastanowić nad takim pomysłem, w szczególności zmiana tekstury wody oraz drzew byłaby dość ciekawa.
Są jakieś project oblivion itp.
Zainstalowałem sobie SRT3, ale nie wygląda to dobrze. Tak jak napisałeś, zbytnio się to różni.