Need For Speed :: San Andreas
Pościgi policyjne - Printable Version

+- Need For Speed :: San Andreas (https://www.nfssa.com)
+-- Forum: Polska Sekcja - Polish Section (https://www.nfssa.com/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Forum: Pozostałe (https://www.nfssa.com/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Archiwum (https://www.nfssa.com/forumdisplay.php?fid=25)
+---- Thread: Pościgi policyjne (/showthread.php?tid=127)



Pościgi policyjne - Irons - 02-01-2016

Witam, mam sugestię dotyczącą nowej mozliwości gry a mianowicie pościgi.
Jak miało by to wygladać, otóż będzie normalne lobby jednak wymagane np. 4 gracze i kiedy wejdzie 4 graczy wtedy losują 2 teamy "Policjantów" oraz "Poszukiwanych". Zespół policjantów otrzymuje radiowozy i np. broń i może strzelać a zespół poszukiwanych nitro albo coś. Zespół poszukiwanych spawnuje się obok siebie i mają wytyczoną trasę przejazdu tzn. tor a policjanci spawnują się w losowych miejscach na tym torze (niedaleko spawnu poszukiwanych). I zespół policji musi zniszczyć pojazdy poszukiwanych (albo ich zatrzymać na np. 10 sekund) a zespół poszukiwanych musi zniszczyć policję. Wygrywa zespół który przetrwa.

Druga sugestia to coś jakby sterowane przez A.I boty policji. I np kiedy gracz przekroczy prędkość w wyznaczonym miejscu (np. cuboid) wtedy respione są boty policji w radiowozach i próbują zniszczyć takiego gracza
Pomóc w tym może ten skrypt: http://crystalmv.net84.net/pages/scripts/npchlc_traffic.php
(Chodzi o drogi dla A.I)


RE: Pościgi policyjne - bartekPL - 02-01-2016

Z takimi propozycjami proszę kierować się na forum angielskie gdzie jest większa społeczność i większa szansa na odpowiedź.
Z góry mówię ze zanim jakiś tryb pościgów z policją powstanie to mina wieki a ten skrypt AI ani Traffic nic tutaj nie pomogą.



RE: Pościgi policyjne - Irons - 02-01-2016

Będzie ciezko na angielskie bo nie jestem za dobry w tym języku ale spróbuję później :/