Need For Speed :: San Andreas
[OFFTOP] Tekstury Hq do GTA:SA - Printable Version

+- Need For Speed :: San Andreas (https://www.nfssa.com)
+-- Forum: Polska Sekcja - Polish Section (https://www.nfssa.com/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Forum: Pozostałe (https://www.nfssa.com/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: [OFFTOP] Tekstury Hq do GTA:SA (/showthread.php?tid=1730)



[OFFTOP] Tekstury Hq do GTA:SA - Snake[PL] - 24-11-2016

Witam,
Zastanawiam się nad modem, który zmieni nam teksturki na lepszą jakość.
Chodzi mi głównie o to, by zachować tą samą kolorystykę, by np Dom Big Smoke nie stał się np niebieski.

Może ktoś mi coś polecić??
Jest sporo takich modyfikacji, jak HRT, jednak nie są najczęściej jeszcze one ukończone.
Zasadniczo HRT to jest total conversion, jednak zawiera on tekstury. (Może być coś podobnego)




Co powiedzie np na SRT3 Mip Map Edition??




Ta edycja poprawia Mip Mapping, czyli jak dobrze kojarzę to Oświetlenie.


RE: [OFFTOP] Tekstury Hq do GTA:SA - Endriex - 24-11-2016

HRT 1.4 nie rzuca się w oczy jak SRT3. Ale wiadomo że im lepsza rozdzielczość tekstur tym gorzej dla słabszych komputerów. Nie mniej jednak można się zastanowić nad takim pomysłem, w szczególności zmiana tekstury wody oraz drzew byłaby dość ciekawa.


RE: [OFFTOP] Tekstury Hq do GTA:SA - Snake[PL] - 24-11-2016

Są jakieś project oblivion itp.
Zainstalowałem sobie SRT3, ale nie wygląda to dobrze. Tak jak napisałeś, zbytnio się to różni.