facebook

Welcome guest! You are not logged in on forum, so you may not have access to some features!
To solve this problem
log in or register new account.
>> NFS:SA Booster <<

Irons

Irons

  • Registration Date: 02-01-2016
  • Last Visit: 26-05-2016, 22:53
  • Offline



Irons's Forum Info

  • Group: Registered
  • Total Posts: 3
  • Time online: 2 Hours, 8 Minutes, 34 Seconds
  • Title: Junior Member
  • Date of Birth:: Not Specified
  • Members Referred: 0
  • Reputation: 0 [Details]
  • Warning Level:

Irons's Contact Details

Znajomi

Brak

Friends

Lista przyjaciół

W temacie: Pościgi policyjne

Odpowiedzi: 2

02-01-2016, 22:57

Będzie ciezko na angielskie bo nie jestem za dobry w tym języku ale spróbuję później :/

W temacie: Blokada komendy

Odpowiedzi: 2

02-01-2016, 21:26

Proszę zablokujcie /logout (można bugować kasę itp)
(SSide: addEventHandler("onPlayerCommand", getRootElement(), function(string)
if string == "logout" then
cancelEvent()
end
end)

Zrobię to za was xD

W temacie: Pościgi policyjne

Odpowiedzi: 2

02-01-2016, 20:43

Witam, mam sugestię dotyczącą nowej mozliwości gry a mianowicie pościgi.
Jak miało by to wygladać, otóż będzie normalne lobby jednak wymagane np. 4 gracze i kiedy wejdzie 4 graczy wtedy losują 2 teamy "Policjantów" oraz "Poszukiwanych". Zespół policjantów otrzymuje radiowozy i np. broń i może strzelać a zespół poszukiwanych nitro albo coś. Zespół poszukiwanych spawnuje się obok siebie i mają wytyczoną trasę przejazdu tzn. tor a policjanci spawnują się w losowych miejscach na tym torze (niedaleko spawnu poszukiwanych). I zespół policji musi zniszczyć pojazdy poszukiwanych (albo ich zatrzymać na np. 10 sekund) a zespół poszukiwanych musi zniszczyć policję. Wygrywa zespół który przetrwa.

Druga sugestia to coś jakby sterowane przez A.I boty policji. I np kiedy gracz przekroczy prędkość w wyznaczonym miejscu (np. cuboid) wtedy respione są boty policji w radiowozach i próbują zniszczyć takiego gracza
Pomóc w tym może ten skrypt: http://crystalmv.net84.net/pages/scripts...raffic.php
(Chodzi o drogi dla A.I)

Temat: Blokada komendy

Odpowiedzi: 2

02-01-2016, 21:26

Proszę zablokujcie /logout (można bugować kasę itp)
(SSide: addEventHandler("onPlayerCommand", getRootElement(), function(string)
if string == "logout" then
cancelEvent()
end
end)

Zrobię to za was xD

Temat: Pościgi policyjne

Odpowiedzi: 2

02-01-2016, 20:43

Witam, mam sugestię dotyczącą nowej mozliwości gry a mianowicie pościgi.
Jak miało by to wygladać, otóż będzie normalne lobby jednak wymagane np. 4 gracze i kiedy wejdzie 4 graczy wtedy losują 2 teamy "Policjantów" oraz "Poszukiwanych". Zespół policjantów otrzymuje radiowozy i np. broń i może strzelać a zespół poszukiwanych nitro albo coś. Zespół poszukiwanych spawnuje się obok siebie i mają wytyczoną trasę przejazdu tzn. tor a policjanci spawnują się w losowych miejscach na tym torze (niedaleko spawnu poszukiwanych). I zespół policji musi zniszczyć pojazdy poszukiwanych (albo ich zatrzymać na np. 10 sekund) a zespół poszukiwanych musi zniszczyć policję. Wygrywa zespół który przetrwa.

Druga sugestia to coś jakby sterowane przez A.I boty policji. I np kiedy gracz przekroczy prędkość w wyznaczonym miejscu (np. cuboid) wtedy respione są boty policji w radiowozach i próbują zniszczyć takiego gracza
Pomóc w tym może ten skrypt: http://crystalmv.net84.net/pages/scripts...raffic.php
(Chodzi o drogi dla A.I)