facebook

Welcome guest! You are not logged in on forum, so you may not have access to some features!
To solve this problem
log in or register new account.
>> NFS:SA Booster <<

Kilka propozycji

Napisany przez Mariox2x, 05-01-2016, 14:45
Kilka propozycji

Offline Mariox2x

#1
Chciałem podzielić się z wami moimi spostrzeżeniami co do serwera. Pograłem na nim trochę i mam kilka propozycji co według mnie można by zmienić/ulepszyć.

1. Duża mapa powinna być przezroczysta. Włączenie mapy w trybie wolnej jazdy zasłania pół ekranu i nie widzimy gdzie jedziemy. Jest to uciążliwe dla nowych graczy, którzy nie wiedzą jeszcze gdzie co jest i nie znają drogi na pamięć. Zamiast włączyć mapkę, żeby sobie była i jechać według niej trzeba co chwila na nią tylko spoglądać.

2. Może jakiś GPS? Smile Wtedy nie potrzebna by była przezroczysta duża mapa Big Grin

3. Nabijanie levela auta na pierwszych poziomach jest za długie. Z racji tego, że samochód na pierwszych poziomach nie ma żadnych szans z wyższymi poziomami dostaje zawsze bardzo mało expa za wyścig. Może to zniechęcić ludzi do gry i rozwinięcia swojego pojazdu do momentu w którym wygrywanie stanie się łatwiejsze. Proponowałbym obniżenie progu wymaganego doświadczenia do choćby 3 poziomu. Potem między 3 - 4 lvlem skok mógłby być znacząco większy.

4. Blokowanie lobby dla odpowiednich klas i poziomów auta. Mogłoby to być alternatywne rozwiązanie dla punktu trzeciego. Zamiast zmniejszenia wymaganych XP można by było pozwolić organizującemu wyścig na zablokowanie go dla wybranego poziomu auta i jego klasy. Wiem, że przy becie mógł być z tym problem ze względu na małą ilość graczy na serwerze, ale po oficjalnym starcie może się to sprawdzić.

5. Wielki skok osiągów. Nie wiem jak jest w innych autach bo miałem przyjemność jeździć tylko mananą, ale skok max V po zainstalowaniu ECU w aucie jest groteskowy. Z auta które może się rozpędzić do 160km/h nagle zrobiła się rakieta w której wyciągałem 250km/h. Serio? Big Grin

To na razie tyle. Serwer jest genialny i po oficjalnym starcie od razu zaczynam grać. Robicie kawał dobrej roboty. Po prostu czuć w grze klimat starych dobrych NFSów Smile Powodzenia Smile

Offline bartekPL

#2
1. Będzie.

2. Z tym jest problem ze względu na customowe drogi w jednym miejscu, póki co to zostawiamy.

3. Już to poprawialiśmy kilka razy i na póki co jest dobrze. Pograj godzinkę, dwie, zrób timetriala i RP lecą w oczach aż miło.

4. Blokowanie poziomów aut i klas jest całkowicie bez sensu. Poziom poziomowi nierówny bo zależy jeszcze kolejność w jakiej gracz odblokowywał części osiągów. Podobnie z klasami bo np. stockowy uranus jak najbardziej z lekko stuningowaną mananą czyli np. C lvl 1 może się równać E lvl 3-4 mniej więcej.
Dodatkowo przy wchodzeniu do lobby pokazuje się komunikat jeśli wyścig może być nieodpowiedni bo różne osiągi. To co wprowadzę to aby taki komunikat otrzymywał również hoster wyścigu. Blokowanie tego wchodzenia jak mówisz to bez sensu przecież hoster może kickać i jego problem jak wystartuje wyścig ze złym składem. Od tego są szybkie wyścigi, tam działa przydzielanie na podstawie osiagów.

5. Może nad tym popracuje ale taki skok osiągów za samo ECU jest wręcz niemożliwe. musiałeś tuningować inne części. Więcej danych potrzebuje tzn. dokładnie jaki tuning na danych osiągach.


Forum Jump:

Users browsing this thread:
1 Guest(s)