facebook

Welcome guest! You are not logged in on forum, so you may not have access to some features!
To solve this problem
log in or register new account.
>> NFS:SA Booster <<

[OFFTOP] Tekstury Hq do GTA:SA

Napisany przez Snake[PL], 24-11-2016, 12:10
[OFFTOP] Tekstury Hq do GTA:SA

Offline Snake[PL]

#1
Witam,
Zastanawiam się nad modem, który zmieni nam teksturki na lepszą jakość.
Chodzi mi głównie o to, by zachować tą samą kolorystykę, by np Dom Big Smoke nie stał się np niebieski.

Może ktoś mi coś polecić??
Jest sporo takich modyfikacji, jak HRT, jednak nie są najczęściej jeszcze one ukończone.
Zasadniczo HRT to jest total conversion, jednak zawiera on tekstury. (Może być coś podobnego)




Co powiedzie np na SRT3 Mip Map Edition??




Ta edycja poprawia Mip Mapping, czyli jak dobrze kojarzę to Oświetlenie.
[Image: gVlRb3K.png][Image: YaYbfUd.png]
Choose side...

Reply

Offline Endriex

#2
HRT 1.4 nie rzuca się w oczy jak SRT3. Ale wiadomo że im lepsza rozdzielczość tekstur tym gorzej dla słabszych komputerów. Nie mniej jednak można się zastanowić nad takim pomysłem, w szczególności zmiana tekstury wody oraz drzew byłaby dość ciekawa.
[Image: giphy.gif]

Das Auto
Reply

Offline Snake[PL]

#3
Są jakieś project oblivion itp.
Zainstalowałem sobie SRT3, ale nie wygląda to dobrze. Tak jak napisałeś, zbytnio się to różni.
[Image: gVlRb3K.png][Image: YaYbfUd.png]
Choose side...

Reply


Forum Jump:

Users browsing this thread:
1 Guest(s)